- Organizator
Učni center MKL - Začetek
20. 01. 2021 ob 10:00 -
Spletna stran
ZOOM za organizatorje e-dogodkov
Vsebina: Izdelava osebnega ZOOM profila, planiranje ter vzpostavitev in vodenje videokonference, osnovne nastavitve glede dostopnosti in varnosti, delitev zaslona, delegiranje uporabnikov, komunikacija in deljenje datotek, snemanje dogodka, delo v skupinah, seznanitev z najpogostejšimi težavami, priprava gradiv in vsebin ter predstavitev priporočene opreme. V izvedbi v marcu bo predstavljen tudi Webinar.
Udeleženci: koordinatorji OOK, knjižničarji iz slovenskih splošnih knjižnic
Izvaja:
Rudi Majerle, skrbnik podpore uporabnikom/izobraževanja, Mestna knjižnica Ljubljana
Trajanje: 1 dan, 2,5 ure
Kotizacija: brezplačno
Datum in lokacija:
20. januar od 10.00 do 12.30, Knjižnica Otona Župančiča, računalniška učilnica, 1. nadstropje, ALI virtualna izvedba
16. marec od 10.00 do 13.00, Knjižnica Otona Župančiča, računalniška učilnica, 1. nadstropje, ALI virtualna izvedba
Izobraževanje je prvenstveno namenjeno koordinatorjem izvajanja posebnih nalog osrednje območne knjižnice iz slovenskih OOK. V kolikor ostanejo prosta mesta, se jih lahko udeležijo tudi zaposleni iz drugih knjižnic. Stroške udeležbe krije Ministrstvo za kulturo iz sredstev, namenjenih za izvajanje posebnih nalog OOK.
Če želite prejemati obvestila o aktualnih vsebinah, vas vabimo, da se prijavite tukaj.